15.2.13

Το αριστερό μου πόδι...

Πάνω στα πιο σημαντικά γενέθλια της ζωής μου, βρήκε η περόνη του αριστερού μου ποδιού να πάρει το δικό της δρόμο και να σπάσει, αφού γλίστρησε σε μια λεία επιφάνεια, στην αυλή του σπιτιού μου. Ίσως γιατί δεν χώνευε ποτέ του Αγίου Βαλεντίνου.


Έτσι, ότι είχε κανονιστεί για το επόμενο διάστημα, αναπόφευκτα ακυρώνεται. Συναντήσεις, ταξίδια και dj set αναβάλλονται. Κι ακόμα περισσότερο, η δουλειά μου: Οι θεματικές βραδιές, τα δελτία ειδήσεων, ένα διάδοχο talk-show στα σκαριά, η πρωινή εκπομπή στον Kosmos, που είναι ο μεγάλος μου καημός.

Ίσως το παράκανα με τόση πίεση, ίσως η περόνη μου ήθελε κάτι να μου πεί. Ευτυχώς, που από ένα επεισόδιο με λουμπάνγκο πριν από χρόνια, έχω εμπειρία του τι σημαίνει να μην μπορείς να κινηθείς ανεξάρτητα και άνετα. Σας ευχαριστώ όλους για τα μηνύματα του τελευταίου καιρού, στη διάρκεια μιας απεργίας δυό εβδομάδων που δείχνει να τελειώνει, αλλά δεν είναι πια το εμπόδιο. Σας ευχαριστώ προκαταβολικά και για τις ευχές σας.

Το αισιόδοξο είναι οτι όταν θα ξαναβρεθούμε ραδιοτηλεοπτικά, θα είναι πια άνοιξη...










To artwork είναι από το www.cinedb.avcesar.com και το εξώφυλλο από το www.amazon.com

To post συνοδεύεται από το "Que Sera, Sera", στη διασκευή των Αμερικανών Sly and the Family Stone.

buzz it!

24 σχόλια:

Sue G. είπε...

Καλή ανάρρωση! Η άνοιξη δεν είναι μακριά. :-)

ippoliti_ippoliti είπε...

Καλή και ταχεία ανάρρωση σας εύχομαι

ακυβέρνητος είπε...

Περαστικά και καλή επιστροφή.

BlueBlackStain είπε...

Ταχεία ανάρρωση εύχομαι!

Prokopis Doukas είπε...

Ευχαριστώ πολύ όλους! Όντως, η άνοιξη δεν είναι μακριά.. :-)

ολα θα πανε καλα... είπε...

Αγαπητέ Προκόπη,

Λυπήθηκα με τα νέα και εύχομαι γρήγορα περαστικά!
Εύχομαι να μην πονάς πολύ.

Υ.Γ:Θα ερχόμασταν με την παρέα μου στην Έλη του Κλου αλλά πάλι κάτι άλλαξε τα σχέδια.Κάποια στιγμή,πού θα πάει,θα δοθεί η ευκαιρία να τα πούμε και να ακούσουμε τις μουσικές σου!

Με εκτίμηση,
Γεωργία.

yb είπε...

Χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα Προκόπη και πολύ σύντομα θα είσαι όρθιος και αεικίνητος με την ανάμνηση μόνο του σημαδιακού περιστατικού!
Θα μου λείπει η παρουσία σου αλλά περισσότερο θα στερηθώ τη ζωντάνια και την όρεξη για ζωή που ξεχειλίζεις...αλλά μάλλον την άνοιξη θα σε φοβηθούμε :-)

ολα θα πανε καλα... είπε...

Ξεχάστηκα και δε σου έστειλα και ευχές για τα γενέθλιά σου!Να έχεις πρώτα απ΄όλα υγεία και να είσαι χαρούμενος!
Έχουμε την ίδια μέρα γενέθλια!

αθεόφοβος είπε...

Περαστικά!
Μας λείπουν τα πρωινά στον Κόσμο!

Ανώνυμος είπε...

Ωωωω......Περαστικά Προκόπη!!! Γρήγορα σιδερένιος!! και χρόνια πολλά, με πολλά ωραία γραψίαματα ακόμα ;-))

Efthalia είπε...

Φίλε μου που εχουμε γεννηθει την ίδια μερα αλλά με 5 χρόνια απόσταση... ό,τι συμβαίνει συμβαίνει για κάποιο λόγο. Εγω θα σου έλεγα να ρωτήσεις το πόδι σου να σου πει το λόγο που χρειάστηκε να πάρει μια τόσο "δραματική" απόφαση προκειμένου να το ακούσεις... Ευχομαι να επανέλθεις σύντομα πιο σοφός και... ξεκούραστος απο πρίν. Χρόνια σου πολλά.

Prokopis Doukas είπε...

Ευχαριστώ πολύ όλους για τις ευχές και την ενθάρρυνση @ολα θα πανε καλα... @Efi Petrochilou Χρόνια πολλά και σε σας! :-)

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά και περαστικά. Είναι κακό να σπάσει κανείς το πόδι του αλλά όμως μια καλή ευκαιρία για σκέψη και περισυλλογή. Γιατί κάποια στιγμή στη ζωή μας όλα τρέχουν σε φοβερούς ρυθμούς αλλά τους αντέχουμε;
Ευχές και πάλι για γρήγορη ανάρρωση ώστε και εμείς να ξαναδούμε την ευγενική φυσιογνωμία σας στο led ανακοινώνοντας ειδήσεις στη ΝΕΤ.

Milia Kotsioni είπε...

Καλημέρα!
Σας εύχομαι όμορφες και γαλήνιες στιγμές, κατά την ανάρρωσή σας!

Αρβανιτακης Πετρος είπε...

Πολυχρονος κε.Δουκα, περαστικα σας και γρηγορα πισω στα ποστα σας σιδερενιος! Ιδιαιτερα σ'αυτα της Μουσικης!

Vagelis Palmos είπε...

Α γι'αυτό σ'έχασα απ'το πρωινό ράδιο!
Περαστικά και καλή επάνοδο!

ckollias είπε...

περαστικά γρήγορα.. Ελπίζουμε πάντως να γράφεις κανά άρθρο εδώ πέρα!

Βασίλης είπε...

περαστικά και τις καλύτερες ευχές για γρήγορη ανάρρωση!

τσότσος είπε...

Περαστικά, μπόρα είναι θα περάσει κ. Δούκα!

nestorius είπε...

Περαστικά! Ελπίζω όμως η περίσσεια ενέργεια να κατευθυνθεί στο blog κι έτσι να απολαύσουμε περισσότερα κείμενα.
Καλημέρα!

annydouma είπε...

Περαστικά εύχομαι γρήγορη ανάρρωση! Να ξεκουραστείτε και να επανέλθετε δριμύτερος!! Αλλά θα είναι δύσκολα τα πρωϊνά μου χωρίς την μουσική σας!!

SCUBAGREEK είπε...

Κρίμα που δεν σε ακούμε, ειδικά η σύζυγος, απολυμένη από γνωστό ΜΜΕ, σε είχε συνηθίσει κάθε πρωί με τις υπέροχες μουσικές "ενός εξαίσιου θιάσου" και τα πετυχημένα σχόλιά σου... ε, κι εγώ γίνομαι 50 στις 13/7 και φοβάμαι αυτές τις "κρόνειες ημέρες" που συνήθως κάτι περίεργο συμβαίνει... Ας είναι περαστικά και γρήγορα, να σε ακούσουμε με την αρχή της άνοιξης - έστω μιας άνοιξης πικρής....

Prokopis Doukas είπε...

Ευχαριστώ πολύ όλους!

Σβηνέλη Δήμητρα είπε...

κ.Δούκα,περαστικά σας. Δεν σας ακουγα τα πρωϊνα και φοβήθηκα ότι το μαγαζακι σας απέρριψε μέχρι που διάβασα στο Blog σας για το ατύχημα σας. Είμαι συνταξιούχος αλλα παιδί του λατρεμένου ραδιοφώνου και της πολυσυζητημένης 10ετίας του '60.Συγχαρητήρια στο Κόσμος '93,το αξίζετε 'ολοι σας,αλλα εσεις ηκ.Κουτσομπίρη,ο παλαίμαχος κ.Πετρίδης και κ.Θωμαίδης,κ.Δημητριάδης είσθε το ΑκαιΩ του σταθμού. Σας ευχαριστώ. Σβηνέλη Δήμητρα.

ShareThis